Internetový marketing je dnes jedna z nejefektivnějších forem, jak prezentovat vlastní firmu. Nabízí se spousta možností, jak o sobě dát vědět. Abyste dosáhli úspěchu, je potřeba vytvořit promyšlenou strategii a správně nakombinovat jednotlivé nástroje internetového marketingu přesně podle vašich služeb a produktů.
Marketing v sociálních sítích
Prezentace na sociálních sítích je levná a účinná. Komunikujte s vašimi zákazníky a ukažte, že se s nimi chcete bavit. Sociální sítě vyžadují dlouhodobou strategii a neustálý dohled. Ale za ten efekt to stojí.
SEO (optimalizace pro vyhledávače)
Pro vaše webové stránky je téměř podmínkou, aby byly na daná klíčová slova snadno vyhledatelné. Máte nové stránky? jaká je konkurence v oboru? Kampaň bude dlouhodobá nebo krátkodobá? jaké jsou vaše cíle? To jsou všechno otázky, které na které si musíte odpovědět, než se do optimalizace webových stránek pustíte. Výsledky přirozeného vyhledávání velice pozitivně ovlivňuje aktivní působení v sociálních sítích a doplňuje jej PPC reklama.
PPC reklama
PPC reklama může v mnoha případech nahradit i seo. Je vhodná zejména u krátkodobých kampaní a u cílení na klíčová slova s vysokou konkurencí. PPC reklama umožňuje výborné cílení. Nabídne zákazníkům produkt, o který stojí přesně ve chvíli, kdy o něj projeví zájem.
E-mail marketing
E-mailujte, nespamujte. Dejte vašim zákazníkům pouze ty informace, které je zajímají.
Vyhodnocení
Efektivita internetového marketingu se vyhodnocuje velice snadno. Proto se už při plánování kampaně musí nastavit přesné aměřitelné cíe.