„Workshop proběhl k naší naprosté spokojenosti. I když jsme se nedržely připravených materiálů, byla p. Husáková schopná odpovědět na všechny naše dotazy a připomínky. Navíc byla ochotná probírat konkrétní situace, které jsme potřebovaly vyřešit. Všechny jsme se s kolegyněmi shodly, že jsme měly štěstí, že za námi přijela právě paní Husáková. Celý workshop proběhl v příjemné atmosféře a byl pro nás určitě velmi užitečný a přínosný."
Co se naučíte:
Na workshopu Instagram krok po kroku se dozvíte, jak Instagram funguje, vyzkoušíte si práci s touto sítí a naučíte se publikovat zajímavý a nevšední obsah. V rámci kurzu se také naučíte nastavit základní reklamu a vyhodnotit její efektivitu.
Pro koho je workshop určený:
Všem, kteří chtějí Instagram využívat jako marketingový nástroj.
Osnova workshopu Instagram krok po kroku:
1. Jak založit instagram
- Založení instagramového účtu krok po kroku, propojení s profilem na Facebooku
- Rozdíl mezi osobním a firemním profilem
- Správa více instagramových účtů
- Jak zvládnout jednoduchý grafický design?
2. Jak dobře spravovat profil
- Úprava fotografie (ořez, filtry)
- Vložení fotografie na Instagram
- Co psát do popisků k fotografiím, vložení hashtagů
- Jak lze plánovat příspěvky na Instagramu?
- Nástroje usnadňující plánování příspěvků
3. Jak získat followers na Instagramu
- Jak získávat nové fanoušky
- Koho a jak na Instagramu sledovat
- Jak oslovit vlivné osoby na Instagramu
4. Hashtagy a „lajky“
- Co jsou to hashtagy, jak si s nimi poradit a proč jsou na Instagramu jednou z nejdůležitějších věcí?
- Základní informace o srdíčku = like na Instagramu
- Tipy na zajímavé aplikace, které nám pomohou s užíváním hashtagů
5. Vychytávky a aplikace pro Instagram
- Mobilní aplikace pro vylepšení fotografii
- Tvorba fotokoláže
- Tvorba gifu
6. Příběh je základ aneb InstaStories a LiveVideo
- Co jsou to InstaStories a jak je využívat?
- LiveVideo – jak využít přehrání videa „živě“
- Využití Boomerang (aplikace na vytváření krátkých videosekvencí)
7. Reklama na Instagramu
- Nastavení reklamy na Instagramu
- Jak propagovat svůj Instagramový účet?
- Firemní či osobní marketing na Instagramu
8. Analytické nástroje pro Instagram
- Jak měřit efektivitu komunikace na Instagramu a co můžete vyhodnoti?
- Zajímavé placené i neplacené analytické aplikace
- Aplikace 30days pics
Co potřebujete znát, než půjdete na workshop?
Účastníci nemusí mít před absolvováním workshopu založený instagramový účet, avšak bylo by vhodné, aby vlastnili chytrý mobilní telefon či tablet, ve kterém si účet založí a budou si moct v praxi vyzkoušet to, co na školení bude prezentováno.
Výhody školení:
- malá skupina (3 - 7 účastníků)
- interaktivní přístup
- příjemné prostředí
Slevy: Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.
Cena zahrnuje:
- Drobné občerstvení
- Tištěné materiály
- Závěrečný certifikát