Radka Husáková
Přišel čas vpustit do marketingového světa nové dravce. Od posledního kurzu uběhla již nějaká doba a my už jsme nyní natěšení na nové projekty a příběhy našich účastníků.
Termín jsme stanovili na 7. – 24. března 2016. Závěrečná zkouška proběhne 31. března. Může se to zdát jako dlouhá doba, ale nenechte se mýlit. Předtím nás čekají ještě týdenní jarní prázdniny, které mají v každém kraji jinak. Proto jsme termín posunuli až na březen, kdy budou mít všechny děti (a s nimi i jejich rodiče) tento týden volna za sebou.
Na kurzu přivítáme každého, kdo má zájem prohloubit své znalosti o marketingu a marketingové komunikaci. Zejména pak:
Čeká nás 100 hodin našlapaných marketingovou teorií i praxí. Lektoři stihli nasbírat další úlovky do případových studií a nástroje internetového marketingu se opět posunuly a vyvinuly. Za 13 výukových dní (možná 14, podle aktuálních dispozic lektorů) se účastníci kurzu seznámí jak se základními pilíři marketingu (bez kterých marketingové myšlení prostě nenakopnete), tak s aktuálními trendy a novinkami v oboru (čerstvější už to nejde).
Lektorský tým zůstává stejný – 6 profesionálů si rozdělí témata, která jsou jim nejbližší. 4 lektoři z Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně a 2 lektorky z agentury Rh+ marketing.
Tak se přidejte, těšíme se na vás ;)