Radka Husáková
Uštěbetaný Twitter je dnes jeden z nejvýznamnějších zdrojů informací. Svojí povahou je např. s Facebookem těžko srovnatelný. Twitter snese mnohonásobně více obsahu a tím pádem si žádá více vašeho času. S nástrojem TweetDeck můžete svoje aktivity na twitteru zrychlit, zpřehlednit a jednoduše monitorovat twitterovské prostředí.
Ať už jste si mikroblogování oblíbili z osobních nebo pracovních důvodů, vyzkoušejte nástroj TweetDeck. Usnadní práci a ušetří spoustu času. Přehledně uvidíte, jak ostatní uživatelé na vaše příspěvky reagují, můžete spravovat více účtů z jednoho místa, plánovat příspěvky a monitorovat, jak se o vás nebo o konkurenci mluví.
Jsou pro vás pojmy hashtag, mention nebo retweet polem neoraným? Přečtěte si, proč stojí za to Twitter vyzkoušet.
Pokud máte účtů na Twitteru více a nepoužíváte na jejich správu žádný software, určitě vás otravuje neustále přihlašování a odhlašování se. Vyberte si hlavní účet, pod kterým se do TweetDecku budete přihlašovat. Ideálně váš soukromý. Pak do něj přidáte další účty, které budete spravovat. Pro přidání dalšího účtu budete potřebovat jen uživatelské jméno a heslo.
Ke každému účtu pak můžete navíc vytvořit tým dalších lidí (účtů), kteří ho mohou spravovat, aniž byste jim poskytli svoje přihlašovací údaje. To je podobné jako přidávání nových správců firemních stránek na Facebooku.
Na hlavní stránce (na nástěnce) v TweetDecku si jednoduše nastavíte, které informace chcete dostávat. Můžete sledovat tweety ostatních uživatelů, které sledujete, nebo upozornění na různé aktivity (např. že si někdo oblíbil váš příspěvek nebo ho sdílel). V samostatném sloupečku také můžete sledovat, zdali vás někdo nezmínil ve svém příspěvku, nebo monitorovat, jak lidé mluví o vás nebo o konkurenci. A to se hodí, ne?
Admini Facebokových stránek mají možnost plánovat příspěvky do budoucnosti. Samotný Twitter tuto funkci nemá, ale právě přes TweetDeck si při tvorbě příspěvku zvolíte datum a čas a publikování. Vyberete si, pod kterým jménem chcete příspěvek publikovat, napíšete maximálně 140 znaků a tweet jde do světa. Můžete si tak rozplánovat příspěvky na několik dní dopředu.
Tyto základní funkce vám zpříjemní práci na Twitteru. V dalším článku o TweetDecku se podíváme podrobněji na pokročilé nastavení.
Jo a napište nám něco hezkého na náš Twitter @RHplusMarketing :-)
Chcete se dozvědět více, jak marketingově využít Twitter a další sociální sítě? Přijďte na naše nové školení Marketing na sociálních sítích, které vede Radka Hošková.