×

Řekněte to Slideshow

Facebook si pro nás nachystal další relativně nový prvek při tvorbě reklam. V rámci propagace vašeho firemního profilu na Facebooku bude nyní možnost vytvořit tzv. Slideshow. Tedy prezentaci ze 3 až 7 snímků, která se bude zobrazovat jako krátké video.

Jak ji nastavit Slideshow krok za krokem

Vytvořte novou kampaň a jako účel zvolte Propagovat stránku. Zvolte možnost Vybrat video a Vytvořit prezentaci. Pomocí tlačítka přidat snímek vyberte požadovaný počet obrázků (3 až 7) a klikněte na „Vytvořit prezentaci“.

Něco se pokazilo?

Hlásí vám správce reklam, že nastal problém během nahrávání videa? Důvodů může být několik.

  • Některý z vámi vybraných obrázků nebyl v dostatečné kvalitě (ideálně 1280 x 720 pixelů)
  • Všechny obrázky neměly stejné rozlišení (ideálně 16:9 nebo 4:3)
  • Některý obrázek obsahuje více než 20 % textu (ano i zde je to zakázané)
  • Připojení k internetu není stabilní a během vytváření nastala chyba
  • Facebook má svůj den a důvodem není ani jeden z výše zmíněných (pak si dejte kafe a zkuste to za chvíli znovu)


Máme vytvořeno

Můžete upravit náhled videoprezentace – můžete vybrat jeden ze snímků nebo něco úplně jiného. Jen pozor, pokud budete chtít Slideshow pustit i na Instagram , náhledový obrázek musí mít minimálně 600x 315 pixelů. V případě potřeby doplňte do videa titulky a výzvu k akci, která se zobrazí na konci videa. 
Tvorba Slideshow

A to je vše. Stačí jen reklamu „Objednat“ a zkoumat, co vám nový typ reklam přinese.

Kdy využívat tento typ reklam?

Jejich účel je podobný jako u rotujících reklam (více produktů v jedné reklamě). Během jednoho zásahu zákazníka chcete vyzdvihnout více produktů najednou. Další výhodou je formát videa, které jsou momentálně populárnější. Chcete reklamou vyprávět příběh? Tato prezentace je řešením.

Tak vzhůru na Slideshow. 

Vidíte ve Facebooku zajímavý prodejní potenciál, ale potřebujete pomoct? Přihlašte se na workshop Reklama v Power Editoru

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.