Facebook si pro nás nachystal další relativně nový prvek při tvorbě reklam. V rámci propagace vašeho firemního profilu na Facebooku bude nyní možnost vytvořit tzv. Slideshow. Tedy prezentaci ze 3 až 7 snímků, která se bude zobrazovat jako krátké video.
Jak ji nastavit Slideshow krok za krokem
Vytvořte novou kampaň a jako účel zvolte Propagovat stránku. Zvolte možnost Vybrat video a Vytvořit prezentaci. Pomocí tlačítka přidat snímek vyberte požadovaný počet obrázků (3 až 7) a klikněte na „Vytvořit prezentaci“.
Něco se pokazilo?
Hlásí vám správce reklam, že nastal problém během nahrávání videa? Důvodů může být několik.
- Některý z vámi vybraných obrázků nebyl v dostatečné kvalitě (ideálně 1280 x 720 pixelů)
- Všechny obrázky neměly stejné rozlišení (ideálně 16:9 nebo 4:3)
- Některý obrázek obsahuje více než 20 % textu (ano i zde je to zakázané)
- Připojení k internetu není stabilní a během vytváření nastala chyba
- Facebook má svůj den a důvodem není ani jeden z výše zmíněných (pak si dejte kafe a zkuste to za chvíli znovu)
Máme vytvořeno
Můžete upravit náhled videoprezentace – můžete vybrat jeden ze snímků nebo něco úplně jiného. Jen pozor, pokud budete chtít Slideshow pustit i na Instagram , náhledový obrázek musí mít minimálně 600x 315 pixelů. V případě potřeby doplňte do videa titulky a výzvu k akci, která se zobrazí na konci videa.
A to je vše. Stačí jen reklamu „Objednat“ a zkoumat, co vám nový typ reklam přinese.
Kdy využívat tento typ reklam?
Jejich účel je podobný jako u rotujících reklam (více produktů v jedné reklamě). Během jednoho zásahu zákazníka chcete vyzdvihnout více produktů najednou. Další výhodou je formát videa, které jsou momentálně populárnější. Chcete reklamou vyprávět příběh? Tato prezentace je řešením.
Tak vzhůru na Slideshow.
Vidíte ve Facebooku zajímavý prodejní potenciál, ale potřebujete pomoct? Přihlašte se na workshop Reklama v Power Editoru.