Radka Husáková
Radka Hošková povede v pátek 18. března workshop Řekněte to médiím přes Twitter a Instagram. Účastníci workshopu se dovědí, proč by tyto sociální sítě neměly chybět v mediaplánu a jak kontaktovat a vybrat ty pravé novináře a názorové vůdce. Součástí budou i případové studie, které ukážou, jak právě takto navázaná spolupráce pomáhá zvýšit dosah sdělení.
PR Camp je odborný seminář pro tiskové mluvčí, který se uskuteční od 17. – 19. března 2016 v prostorách Buly Arény v Kravařích. Dalšími řečníky budou například i prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová nebo moderátor programu Reportéři ČT Mark Wollner.
Nevyužít sílu Twitteru a Instagramu je velká škoda. Právě na těchto sítích se výborně hledají názoroví vůdci, kteří jsou nadšení pro svoji věc. Pro novináře se Twitter stává komunikační platformou č. 1. Svým sledujícím předávají informace rychle a stručně pomocí tweetů. Navíc snadno poznáte, o jaká témata se vážně zajímají. Přečtěte si, jak nám Twitter pomohl při organizování tiskové konference. To stejné můžeme říct o Instagramu. Ten však na rozdíl od Twitteru klade důraz na fotky a emoce spojené se sdílením obrazu. Ještě nemáte Instagram? Přečtěte si krátký návod, jak založit Instagram.
Zaujalo vás toto téma? Sledujte přednášku na Twitteru pod hashtagem #prcambuly.
Chtěli byste se naučit pracovat nejen s Twitterem a Instagramem, ale i s dalšími sociálími sítěmi? Přihlašte se na školení Marketing na sociálních sítích. Nejen Facebookem živ je social media manager :)