×

Radka Hošková vystoupí na PR Campu v Kravařích

Radka Husáková Radka Husáková

Radka Hošková povede v pátek 18. března workshop Řekněte to médiím přes Twitter a Instagram. Účastníci workshopu se dovědí, proč by tyto sociální sítě neměly chybět v mediaplánu a jak kontaktovat a vybrat ty pravé novináře a názorové vůdce. Součástí budou i případové studie, které ukážou, jak právě takto navázaná spolupráce pomáhá zvýšit dosah sdělení

PR Camp je odborný seminář pro tiskové mluvčí, který se uskuteční od 17. – 19. března 2016 v prostorách Buly Arény v Kravařích. Dalšími řečníky budou například i prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová nebo moderátor programu Reportéři ČT Mark Wollner. 

Nevyužít sílu Twitteru a Instagramu je velká škoda. Právě na těchto sítích se výborně hledají názoroví vůdci, kteří jsou nadšení pro svoji věc. Pro novináře se Twitter stává komunikační platformou č. 1. Svým sledujícím předávají informace rychle a stručně pomocí tweetů. Navíc snadno poznáte, o jaká témata se vážně zajímají. Přečtěte si, jak nám Twitter pomohl při organizování tiskové konference. To stejné můžeme říct o Instagramu. Ten však na rozdíl od Twitteru klade důraz na fotky a emoce spojené se sdílením obrazu. Ještě nemáte Instagram? Přečtěte si krátký návod, jak založit Instagram.

Zaujalo vás toto téma? Sledujte přednášku na Twitteru pod hashtagem #prcambuly. 

Radka Hošková bude řečníkem na PR Campu

Chtěli byste se naučit pracovat nejen s Twitterem a Instagramem, ale i s dalšími sociálími sítěmi? Přihlašte se na školení Marketing na sociálních sítích. Nejen Facebookem živ je social media manager :)

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.