×

Radka Hošková pro podnikatel.cz: „Tam, kde není zážitek, event jako by ani neproběhl.“

Tzv. event marketing se vyplatí nejen proto, že ve svých zákaznicích zůstává požitek ze zážitku delší dobu než třeba obrázek na banneru, ale také můžete své klienty poznat osobně. 

Požitek ze zážitků přetrvá

Budete otvírat novou restauraci, nebo chcete vylepšit podvědomí a obraz svého podniku mezi klienty nebo médii. Můžete také pomocí event marketingu získávat nové kontakty, udržovat ty stávající nebo krátkodobě zvýšit prodej.
 

Nemusíte být firma se závratným rozpočtem

Často si vybavíme, že firemní akce pořádají velké firmy s obrovskými rozpočty. Není to však tak, i jako malá firma můžete vycházet ze svých prostředků, jako třeba některá vinařství, co pořádají degustace nebo firmy zaměřené na potraviny nabízí ochutnávky. Nebo například firmy, zabývající se výrobou, nabízí lidem, aby si přišli vyzkoušet jejich práci a třeba si i nějakou maličkost vyrobit.

Celý článek s vyjádřením Radky Hoškové si přečtěte na www.podnikatel.cz

Naše agentura Rh+ marketing pro vás zajistí event, která bude tím pravým zážitkem pro vaše zákazníky nebo klienty.

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.