×

Otevřeli jsme nové školení na GDPR

Radka Husáková Radka Husáková

Dnes už téměř každá firma rozesílá svým zakazníkům různé newslettery, tedy obchodní sdělení. S tím souvisí i několik povinností, jako je např. získavat souhlas se zpracováním údajů nebo souhlas se zasíláním obchodního sdělení. Víte ale, jak zacházet s osobními údaji po zavedení GDPR? To bude po květnu 2018 a zavedení směrice GDPR velmi přísně sledováno.

Jak se na tuto novelu připravit, jak správně získavat od svých zákzníků souhlasy se zpracováním, jak s daty vůbec zacházet, to jsou nyní velmi diskutovaná témata. Abychom vám aplikaci GDPR do vaší firmy usnadnili, připravili jsme odborné jednodenní školení na téma E-mailing (před a) od zavedení GDPR, které povede náš zkušený lektor, ale hlavně praktik, Karel Koupil.

První termín jsme vypsali na 16. 1. 2018 v Praze a již nyní se můžete registrovat.

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.