×

Nejen, že obsah je král, jsme se dozvěděli na konferenci Content First 2015

Člověk se musí neustále vzdělávat. Konference jsou ideálním způsobem jak načerpat nové, inspirující poznatky, potkat zajímavé lidi, navázat potřebné kontakty a v neposlední řadě vypít spoustu kávy.

Od konference uběhl sice už týden, ale chvíli trvalo, než si všechny nabité informace našly správný šuplík v mozku. Co jsem si z konference věnované kvalitnímu obsahu odnesla?

Kromě starého známého: „Obsah je král“, tak i to, že zdrojů pro kvalitní obsah najdete nepočitatelně. Každá firma má svou historii, svůj příběh, své poslání a vize. To všechno jsou informace, které zajímají nejen zákazníky, veřejnost, ale i novináře. Filip Rožánek zdůrazňoval, že novinářům nemůžete nařizovat, co o vás mají psát. Ale můžete je v dobrém inspirovat. 

Má cenu psát blog?

Na konferenci se také řešilo, jak zjistit prodejní efekt blogu, pokud přímo z něj nevedl odkaz do e-shopu. Co když věrný čitatel blogu projde kolem kamenného obchodu a nakoupí? Jak měřit takový efekt? Odpověď určitě nepotěší analytiky. Těžko, skoro vůbec. Přesto jsou v Tchibu přesvědčení, že blog je důležitý. A nejen oni, tomu jakými tématy plnit blog byla věnovaná třetina přednášek, takže něco na něm bude.

Tématem bylo také, jak se vypořádat s tím, když se do vaší komunikace pustí internetový troll. Základem k úspěchu je ho správně identifikovat, nepřiživovat a přiznat si, že některé internetové války nemůžete vyhrát. 

Na spoustě případových studií bylo ukázáno, že kvalitní obsah není jen současným módním trendem a marketingovým klišé. On funguje, i když mu možná trochu déle trvá, než vám to dokáže.

Byl to krásný den. V prostorách OKSystemu se sešla řada „contentových“ nadšenců, jídlo bylo výborné a káva jakbysmet. Konference jen potvrdila, že setkávat se, rozšiřovat si obzory a poslouchat poznatky ostatních se vyplatí nejen v content marketingu, ale všeobecně pořád. 

Tak zase brzy nashledanou ;)
Filip Rožánek na konferenci ContentFirst

Přečtěte si další novinky a články z dění v agentuře a světě marketingu a PR

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.