V poslední době si pro nás Facebook nachystal pár novinek. Které nás zaujaly nejvíc?
Máme pro vás par tipů.
Posílejte zprávy jménem stránky
Pokud máte na Facebooku profil, např. firemní stránku, mohli jste jiné uživatele kontaktovat pouze jako fyzická osoba, tedy z osobního profilu. To už teď neplatí! Jiné uživatele můžete kontaktovat i ze stránky firemní.
Takže pokud máte naplánovanou soutěž, výherce můžete kontaktovat přímo a nemusíte čekat, až se vám sám ozve.
Nové odpovědi na události
Přišla vám pozvánka na událost, na kterou máte chuť jít, ale nevíte, jestli budete moci přijít? Dříve jste mohli odpovědět na událost způsobem „Zúčastním se“, „Možná“, „Nezúčastním se“. Teď, pokud na událost narazíte sami, tedy nejste od někoho pozvaní, máte možnost událost odkliknout jako „Zajímá mě to“ nebo „Zúčastním se“.
Pokud jste od někoho pozvaní, můžete na událost odpovědět jako „Zajímá mě to“, „Zúčastním se“, „Ignorovat“. Teprve po odkliknutí „Zúčastním se“ se vám nabídne možnost „Možná“ a „Nemůžu“.
Nová podoba sdílení odkazů
Chcete dát na svou zeď příspěvek s odkazem na webové stránky, ale nevíte kterou fotku vybrat, aby co nejvíce zaujala a lidé se přes ní „proklikávali“?
Nevadí, pokud přidáte do svého příspěvku odkaz na váš web, dostanete nabídku fotek, které Facebook na vašem webu najde. Ty můžete ponechat nebo vyměnit za jiné a popsat podle svého. Tak se zobrazí u jednoho příspěvku více fotek, takže váš zákazník nebo sledující se „proklikne“ z jakékoliv fotky, která ho zaujme, na váš web. Jen škoda, že nejde nastavit odkaz formou kotvy (stránka se přesune na konkrétní místo). Ale třeba se brzy dočkáme.
Chcete se dozvědět víc, jak se orientovat ve světě internetu a marketingu, kouknětě na naši nabídku školení nebo se registrujte přímo na školení Facebooku.