×

Jak vytvořit více poboček v rámci jedné firmy na Facebooku

Při vytváření firemní stránky na Facebooku (Pages)  běžně vyplníte jednu adresu místa působení vaší firmy. Pokud ale máte více poboček, nebo jste dokonce franšíza, určitě jste řešili, jak jednotlivá místa prezentovat, ale zároveň propojit. Facebook vyslyšel volání mnoha firem a umožňuje vytvářet „Lokality“.

Hlavní stránka a podstránky s adresou

Pokud má vaše firma více poboček a chcete všechny adresy na Facebooku zveřejnit, využijte funkci Lokality. Z vaší aktuální stránky se stane hlavní stránka a budete přidávat jednotlivá místa, resp. konkrétní adresy.

1.     Nejdříve však u Facebooku musíte zažádat o přístup k lokalitámvyplňte tuto žádost a počkejte od Facebooku na potvrzující email. Žádost může odeslat pouze správce stránky.

Žádost o přístup k lokalitám na Facebooku

2.     Jakmile Facebook vaši žádost schválí, přejděte do nastavení stránky a v levém menu uvidíte možnost „Lokality“.

Pokud používáte Business Manager, funkci najdete v levém menu pod názvem „Místa podnikání“. 

Nastavení lokalit na FacebookuMísta podnikání - Business Manager




 

Co se stane se stávající stránkou

Abyste mohli přidávat další lokality, musíte rozhodnout o budoucnosti stávající stránky. Hlavní stránka, pod kterou budou přiřazené jednotlivé pobočky, nebude mít adresu, bude tedy spíše brandová. Hlavní stránku můžete tedy převést na lokalitu s adresou. 

Zůstanou zachované recenze a checkiny, přijdete však o obsah.

Nebo obětujete recenze a checkiny a zrušíte adresu u této stránky. Jakmile uděláte toto strategické rozhodnutí, můžete se vrhnout na přidávání nových míst.

Správa lokalit - Facebook

Přidání nových adres

Všechna nová místa musí mít totožný název s názvem hlavní stránky, budou se lišit pouze adresou, která se bude zobrazovat vedle názvu stránky. Pod hlavní stránku také můžete přiřadit už existující stránky, o které se staráte. Nové pobočky může přidávat správce nebo editor.

Chcete se více dozvědět, jak efektivně využít Facebook pro vaše podnikání? Přijďte na jednodenní praktické školení Marketing na Facebooku, kterým už prošly stovky spokojených klientů.

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.