Radka Husáková
Tisková konference patří mezi klíčové nástroje budování vztahu s novináři. Firmy k organizaci setkání se zástupci tisku sáhnou v případě klíčových událostí v jejich činnosti. Příprava tiskové konference je sice organizačně náročná, ovšem největší oříšek úspěchu tkví jinde, než v šunkových chlebíčcích. Kde? Je to snadné. Na tiskovou konferenci musí přijít novináři. Ale jak je na ni pozvat?
Jejich mailové schránky jsou plné, ti uzavřenější je ani nezveřejňují, z pozvánek na různé meetingy a konference by třikrát vyplnili diář. Jak je tedy přesvědčit, aby přišli zrovna na vaši akci? Základem úspěchu je vybrat ty klíčové novináře a dostat se jim na hasthag. Právě pomocí Twitteru a tématické pomůcky hashtagu zjistíte, pro kterého novináře je váš obor koníčkem, a tudíž u kterého máte větší šanci zaujmout.
Jak vůbec začít? Proč právě Twitter a jak mi konkrétně pomůže navázat vztah s novinářem? O tom už je článek Radky Hoškové na portále Vlastní cesta. V této případové studii krok po kroku projdete, jak vytipovat, zkontaktovat …. a potkat novináře na tiskové konferenci.
Potřebovali byste pomoci s tipy, jak připravit tiskovou konferenci? Co má obsahovat mediakit a na co při tiskovce rozhodně nezapomenout se dozvíte na školení Public Relations s přehledem.