×

Budujte vztah s novináři na Twitteru

Radka Husáková Radka Husáková

Tisková konference patří mezi klíčové nástroje budování vztahu s novináři. Firmy k organizaci setkání se zástupci tisku sáhnou v případě klíčových událostí v jejich činnosti. Příprava tiskové konference je sice organizačně náročná, ovšem největší oříšek úspěchu tkví jinde, než v šunkových chlebíčcích. Kde? Je to snadné. Na tiskovou konferenci musí přijít novináři. Ale jak je na ni pozvat?

Jejich mailové schránky jsou plné, ti uzavřenější je ani nezveřejňují, z pozvánek na různé meetingy a konference by třikrát vyplnili diář. Jak je tedy přesvědčit, aby přišli zrovna na vaši akci? Základem úspěchu je vybrat ty klíčové novináře a dostat se jim na hasthag. Právě pomocí Twitteru a tématické pomůcky hashtagu zjistíte, pro kterého novináře je váš obor koníčkem, a tudíž u kterého máte větší šanci zaujmout.

Jak vůbec začít? Proč právě Twitter a jak mi konkrétně pomůže navázat vztah s novinářem? O tom už je článek Radky Hoškové na portále Vlastní cesta. V této případové studii krok po kroku projdete, jak vytipovat, zkontaktovat …. a potkat novináře na tiskové konferenci. 

Potřebovali byste pomoci s tipy, jak připravit tiskovou konferenci? Co má obsahovat mediakit a na co při tiskovce rozhodně nezapomenout se dozvíte na školení Public Relations s přehledem

Fotka autora - Radka Husáková
Více informací o autorovi

Radka Husáková

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.