×

Webinář: Jak vytvořit marketingový obsah, který prodává, baví a funguje?

Radka Husáková Radka Husáková
Zpět na seznam kurzů

Lektor

Radka Husáková
Radka Husáková

Jsem zakladatelka agentury Rh+ marketing. Marketingu se věnuji 18 let a připravuji PR a marketingové strategie. Vystupuji na odborných konferencích, proškolila jsem už 3000 spokojených zákazníků na kurzech. Jako první jsem na Moravě rozjela rekvalifikační marketingové kurzy s akreditací. Vystudovala Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně. "Dobrý marketing začíná u plánování. Bez něj to prostě nejde. Pak musí přijít myšlenka a know how, jak s ní pracovat. To vás na svých kurzech naučím." Radka Husáková

Poznejte mě!

Chceš, aby Tvů obsahový marketing přinášel skutečné výsledky? Aby publikování článků, reelů, videí nebo rozesílka newsletteru nebylo jen nahodilé, ale plnilo svůj cíl? Na živém webináři Tě naučím, jak v marketingu tvořit obsah, který funguje.

Co se na webináři obsahového marketingu dozvíš?

Dostaneš spoustu ověřených a vyzkoušených tipů, jak si připravit obsahovou strategii

1. Jaký obsah by měla firma tvořit? 

  • Proč tvořit prodejní, vzdělávací, zábavný nebo i jiný obsah? Jak to vnímá zákazník?

2. Kde brát inspiraci pro tvorbu obsahu

  • Objevíš nástroje, které Ti pomohou zjistit, co přesně Tvoji zákaznici chtějí číst nebo vidět. Zaujmout můžeš jedině tak, když poznáš, co je zajímá.

3. Jak publikovat a propojit obsah, aby dosáhl výsledků?

  • Napsat dobrý článek a dát ho na web je jen první krůček. Tento obsah bohatě využijeme dále pro příspěvky i reely na Instagram a Facebook, blog i newsletter. 

4. Na jaký obsah lidé na Instagramu a Faceboooku nejvíce reagují

  • Dám Ti tipy, jak zvýšit počty komentářů i shlédnutí reels.
  • Ukážu Ti případovku, jak dostat maximum ze soutěže na Facebooku

5. Ani publikováním obsahu to nekončí

  • Jak zacílit remarketingem na ty, kteří Váš obsah viděli nebo s ním provedli nějakou interakci? 

6. Jak plánovat obsah a ušetřit si tak hodiny času

Jaký je webinář?

  1. Praktický: Nečekej žádné teorie, jen hromadu praktických tipů i ukázek.
  2. Nabitý: Za krátký čas dostaneš opravdu hodně informací.
  3. Živý: Na webináři je s Tebou lektorka živě, připravená odpovídat na otázky. 

Tento nabitý webinář trvá 1,5 h. Je online, ale živě! Žádné přednatočené video. Během webináře můžeš pokládat otázky, na které rovnou odpovím.

Proč si webinář poslechnout?

Za 1,5 hodinu Tvého času, dostaneš rady a naučíš se postupy, které Ti každý měsíc ušetří několik hodin času a Tvůj obsahový marketing výrazně zefektivní.

Start kurzu: 10.00 - 11.30

Vyplň objednávku a registruj si svoje místo na tomto webináři nebo zde objednej rychle platbou kartou, Apple Pay nebo Google Pay:

Základní informace

Odstranit řádek
Přidat účastníka

Fakturační údaje

* Povinné údaje

Odesláním poptávkového formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a s obchodními a storno podmínkami. Pracovník agentury Vás bude dále kontaktovat s potvrzením termínu.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.