Lektor
Lektorem školení je František Husák, který má 25letou zkušenost z oblasti obchodu a vedení obchodních týmů ve společnostech například Mountfield a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Secar Bohemia a.s. nebo CISCO SYSTEMS (Czech Republic) s.r.o. "Obchod a prodej je lidská činnost, která spočívá ve snaze prodat zboží nebo službu za peníze - toto je oficiální definice tohoto povolání. Podle mě je obchodník šílenec, který se této definici snaží přiblížit. A já vám ukážu směr, kterým se vydat, abyste byli na této cestě úspěšní.” František Husák
Poznejte mě!Pro koho je kurz efektivního manažerského plánování určen
Pro ty, pro které se stalo slovo “nestíhám” každodenním chlebem a zaklínadlem. Seminář je určen pro uštvané a roztěkané osobnosti, kteří nevládnou času, ale čas vládne jim. Obchodníci, manažeři, majitelé firem.
Program kurzu pro manažery:
Cíle a jejich nastavování - Jste si jisti tím, že vaši kolegové a podřízení ví co po nich chcete?
- Jak správně nastavit cíle sobě i ostatním členům týmu
Etapy a harmonogramy
- Každý cíl by se měl dělit na menší a kratší časové úseky s definovanými parametry. Každý taková etapa by měla být časově ohraničená a konkrétní kroky a etapy na sebe musí navazovat.
Jak na pravidelný reporting a měření činností
- Pravidelný reporting výsledků, obsahující ty správné a důležité informace může být velmi užitečný nástroj pomáhající predikovat případné problémy
Práce s časem a určování priorit
Konzultace a kontrola plnění - Jak to dělat efektivně a tak, aby všichni měli ponětí o tom, co se právě děje a chystá?
Obchodní plán - Vytvořte si vzorový plán, který budete s radostí používat
- Obchodní plán není v žádném případě “jen” bičem pro obchodníky. Především je to základní strategický materiál pro obchodní práci.
Statistika a predikce
- Pokud budete opravdu poctivě pracovat s naplánovanými cíli a porovnávat je se skutečným plněním, budete vždy schopni včas reagovat na potřeby trhu a potřeby své.
Způsoby vyhodnocení a zpětná vazba
- Spousta manažerů “zapomíná” na pravidelné hodnocení práce své a práce svých zaměstnanců. Vypracováním obchodního plánu a případným předáním na svůj obchodní tým tato práce nekončí, ale právě naopak, začíná. Je nesmírně důležité pravidelně vyhodnocovat výsledky (a zdaleka ne jen ta tvrdá čísla) a dávat a přijímat zpětnou vazbu na sebe i ostatní. Jen tak se můžete společně posouvat dále.
Strategie pro udržení a získávání klíčových zákazníků, akviziční plán (Account plán a wanted list)
- Význam strategie a obsah plánu
Zapojení dalších týmů (managementu, ekonomického i právního) do strategického plánování
Virtuální týmy
- Pracujte týmově, pracujte projektově. Pokud budete mít práci dobře rozdělenou, stanoveny cíle, kompetence a zodpovědnosti, bude vaše práce efektivnější. Virtuální týmy jsou neviditelnou výkonnou silou.
Aktualizace a následné kroky, tzv. Follow-up
- Tato hluboce podceňovaná činnost dělá z neúspěšného manažera úspěšného.
Pipe line - obchodní příležitosti
- Víte, co to je lead, prospect, project? Víte, jak přetavit své obchodní kontakty na obchodní příležitosti?
Jak vytvořit fáze příležitosti
- Každá příležitost může mít různé fáze a tím i různé pravděpodobnosti vedoucí k úspěšnému uzavření obchodního případu. Je velmi užitečné stanovit milníky každého obchodní příležitosti a míru pravděpodobnosti (% vyjádření toho, že obchod “dopadne”).
Práce s předpoklady
- Máme-li v našem CRM vyjádřené s jakou pravděpodobností, kdy a za kolik daný obchodní případ skončí, můžeme s těmito předpoklady a odhady racionálně pracovat. Můžeme případně pružně reagovat na tuto predikci. V opačném případě, tedy když problém neplnění odhalíme až z výsledků nebývá k nápravě čas nebo je cesta k nápravě zdlouhavá.
Cena zahrnuje:
- Tištěné materiály, elektronickou prezentaci
- Oběd a občerstvení během dne
- Závěrečný certifikát