×

Školení Internetový marketing od A do Z

Zpět na reference z kurzů

Lektor

Radka Husáková
Radka Husáková

Zakladatelka agentury Rh+ marketing. Marketingu se věnuje 18 let a převážně připravuje PR a marketingové strategie a vede kampaně. Vystupuje na odborných konferencích, proškolila stovky spokojených zákazníků na kurzech a připravuje individuální školící programy pro firmy. Je akreditovanou osobou pro zkoušku profesní kvalifikace marketing. Vystudovala Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně. "Dobrý marketing začíná u plánování. Bez něj to prostě nejde. Pak musí přijít myšlenka a know how, jak s ní pracovat. To vás na kurzu naučím." Radka Husáková

Poznejte mě!

„Školení internetového marketingu od A do Z realizované společností Rh plus marketing jsem se zúčastnila s velkými očekáváními. Mým záměrem bylo zorientovat se v této oblasti marketingu, získat ucelený přehled a v podstatě i jakýsi návod, jak a s pomocí jakých nástrojů na internetu propagovat naší firmu. Výše uvedené jednodenní školení plně naplnilo má očekávání. Školení probíhalo v malé skupince účastníků, pod vedením velmi příjemné a charismatické lektorky, paní Mgr. Radky Hoškové. Průběh školení nesledoval pouze vytyčené osnovy a připravené podkladové materiály, ale bylo věnováno dostatek času i řešení konkrétních praktických situací, vzájemné diskuzi a v neposlední řadě otázkám z řad účastníků. Jsem ráda, že jsem školení absolvovala, pro mě osobně bylo velmi přínosné. Pokud budu uvažovat o dalším školení z oblasti marketingu, určitě se opět obrátím na společnost Rh plus marketing."

Radka Hofmanová, Marketing&Sales, Dřevoterm, s.r.o. – Stínicí technika PAVON

Kurz byl vedený profesionálně dle našich potřeb.S lektorkou i úrovní kurzu jsem byla maximálně spokojená a určitě ho budu doporučovat dál. Určitě se zúčastním i dalších školení u této agentury. Děkuji.

Ing. Petra Knapová, marketingový specialista, Segafredo Zanetti CZ spol. s r.o.

U agentury Rh+ marketing jsem absolvovala jednodenní školení, které bylo provedeno individuální formou. Školení proběhlo ve velice pozitivním duchu a školitelka paní Hošková byla moc ochotná a příjemná. Před školením se mi honilo v hlavě mnoho otázek, které mi byly v průběhu přednášky postupně zodpovězeny. Ze školení jsem odcházela nadšená a proto tuto agenturu vřele doporučuji i ostatním. Když se budu rozhodovat pro další školení, budu volit opět Rh plusmarketing. Děkuji a přeji Vám mnoho úspěchu do budoucna.

Bc. Renáta Velická, dib s.r.o.

Školení internetového marketingu mne velmi oslovilo. Výklad byl naprosto vyčerpávající, podaný laicky, ale zároveň odborně. Moc děkuji, vše v praxi určitě vyzkouším.

Mgr. Zuzana Mikovská, Personal fabric - agentura práce, a. s.

Byl jsem velmi spokojený. Je to velké množství informací, které si ještě musím nechat rozležet v hlavě, ale myslím, že je určitě využiji ve své práci.

Petr Syruček, NIDM - Národní institut dětí a mládeže

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.