×

Školení e-mail marketingu pro B2C (začátečníci)

Zpět na seznam kurzů

Lektor

Karel Koupil
Karel Koupil

Karel se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od roku 2003. Začínal jako externista pracující pro internetové agentury a koncové klienty, později profesionálně zpracovává webové aplikace, kampaně a řídí vývoj softwarových projektů pro významné zákazníky. Mezi klienty, kterým pomáhá patří např. Parfums.cz, Astratex a Heuréka. Přednáší pravidelně na odborných akcích. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.

Poznejte mě!

Pro koho je školení určeno

  • Širokou veřejnost, začátečníky v oblasti e-mail marketingu
  • Zaměstnance firem, kteří dostali e-mail marketing na starosti
  • Očekávána základní znalost práce s PC, kancelářskými programy a internetem

Obsah školení

Teoretická část (rozsah přibližně 2 hodiny)

  • E-mail marketing a jeho vhodné využití v marketingové komunikaci
  • Budování seznamu aktivních příjemců 
  • Odhlašování příjemců z rozesílky a jejich správa
  • Zákonná omezení a doporučení pro to, abyste příjemce neobtěžovali
  • Spamcheck obsahu e-mailu
  • Vyhodnocování e-mailových rozesílek
  • Zasíláme e-maily jako jednorázové kampaně nebo pravidelné (trigger) newslettery
  • Segmentace příjemců sdělení
  • Vhodné rozložení obsahu newsletteru podle způsobu využití 
  • Vytvoříme čtivý, zajímavý obsah a vzhled newsletteru 
  • Příprava obsahu pro newsletteru a omezení daná zařízeními, na kterých se zobrazuje
  • A/B testování předmětu

Praktická část (rozsah přibližně 4h)

  • Základní požadavky na kvalitní e-mailingový nástroj
  • Představení nástroje Mailchimp
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost rozesílek
  • Vytváříme strukturu newsletteru
  • Vkládáme obrázky, videa a widgety sociálních sítí
  • Jak pracovat s cílovými skupinami
  • Práce s textem a obrázky v obsahu newsletteru
  • Kdy je ideální doba na rozesílku a jak často
  • Práce s předmětem newsletteru 
  • Práce s přílohami - co nejlépe motivuje příjemce ke stažení/otevření přílohy

Během školení je kladený doraz na praktické ukázky a vyzkoušení si probíraných postupů. Proto se školení koná v malých skupinkách, u kterých je možné se věnovat všem účastníkům.

Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.

V ceně školení je oběd v restauraci, občerstvení během dne, tištěné materiály a závěrečný certifikát.

Výhody kurzu

  • Malé skupinky (3 - 7 lidí)
  • Důraz na praktické užití
  • Příjemné prostředí
  • Lektor s mnohaletou praxí v oblasti mailingu

Školící prostory jsou vybaveny wi-fi, je vhodné s sebou na školení přinést počítač. 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.