Lektor
Karel se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od roku 2003. Začínal jako externista pracující pro internetové agentury a koncové klienty, později profesionálně zpracovává webové aplikace, kampaně a řídí vývoj softwarových projektů pro významné zákazníky. Mezi klienty, kterým pomáhá patří např. Parfums.cz, Astratex a Heuréka. Přednáší pravidelně na odborných akcích. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.
Poznejte mě!Pro koho je školení určeno
- Širokou veřejnost, začátečníky v oblasti e-mail marketingu
- Zaměstnance firem, kteří dostali e-mail marketing na starosti
- Očekávána základní znalost práce s PC, kancelářskými programy a internetem
Obsah školení
Teoretická část (rozsah přibližně 2 hodiny)
- E-mail marketing a jeho vhodné využití v marketingové komunikaci
- Budování seznamu aktivních příjemců
- Odhlašování příjemců z rozesílky a jejich správa
- Zákonná omezení a doporučení pro to, abyste příjemce neobtěžovali
- Spamcheck obsahu e-mailu
- Vyhodnocování e-mailových rozesílek
- Zasíláme e-maily jako jednorázové kampaně nebo pravidelné (trigger) newslettery
- Segmentace příjemců sdělení
- Vhodné rozložení obsahu newsletteru podle způsobu využití
- Vytvoříme čtivý, zajímavý obsah a vzhled newsletteru
- Příprava obsahu pro newsletteru a omezení daná zařízeními, na kterých se zobrazuje
- A/B testování předmětu
Praktická část (rozsah přibližně 4h)
- Základní požadavky na kvalitní e-mailingový nástroj
- Představení nástroje Mailchimp
- Jak vyhodnocovat úspěšnost rozesílek
- Vytváříme strukturu newsletteru
- Vkládáme obrázky, videa a widgety sociálních sítí
- Jak pracovat s cílovými skupinami
- Práce s textem a obrázky v obsahu newsletteru
- Kdy je ideální doba na rozesílku a jak často
- Práce s předmětem newsletteru
- Práce s přílohami - co nejlépe motivuje příjemce ke stažení/otevření přílohy
Během školení je kladený doraz na praktické ukázky a vyzkoušení si probíraných postupů. Proto se školení koná v malých skupinkách, u kterých je možné se věnovat všem účastníkům.
Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.
V ceně školení je oběd v restauraci, občerstvení během dne, tištěné materiály a závěrečný certifikát.
Výhody kurzu
- Malé skupinky (3 - 7 lidí)
- Důraz na praktické užití
- Příjemné prostředí
- Lektor s mnohaletou praxí v oblasti mailingu
Školící prostory jsou vybaveny wi-fi, je vhodné s sebou na školení přinést počítač.