Spotřebitelské soutěže v novém kabátě
V posledních letech jsme byli zvyklí na velké komplikace při pořádání spotřebitelských soutěží, které z většiny z nich učinily hon za odhady nejbližšího počtu. Nyní je ale pořádání soutěží mnohem jednodušší.
Tento text by měl jasně a zřetelně uvést služby, nezapomínejte na to, že texty mají být tak dlouhé jak je zde nastavujeme!
V posledních letech jsme byli zvyklí na velké komplikace při pořádání spotřebitelských soutěží, které z většiny z nich učinily hon za odhady nejbližšího počtu. Nyní je ale pořádání soutěží mnohem jednodušší.
Jaké změny s sebou nese GDPR, jak novela ovlivní e-mail marketing a jak správně nakládat s daty? Buďte přpraveni.
Dnes už téměř každá firma rozesílá svým zakazníkům různé newslettery, tedy obchodní sdělení. S tím souvisí i několik povinností, jako je např. získavat souhlas se zpracováním údajů nebo souhlas se zasíláním obchodního sdělení. Víte ale, jak zacházet s osobními údaji po zavedení GDPR?