6. díl - Jak ovlivnit dosah reklamy na Facebooku
Trápí vás nízký dosah reklam, nevyčerpaný rozpočet a nízká výkonnost kampaní? Máme pro vás pár tipů jak znovu nastartovat reklamy na Facebooku.
Tento text by měl jasně a zřetelně uvést služby, nezapomínejte na to, že texty mají být tak dlouhé jak je zde nastavujeme!
Trápí vás nízký dosah reklam, nevyčerpaný rozpočet a nízká výkonnost kampaní? Máme pro vás pár tipů jak znovu nastartovat reklamy na Facebooku.
Dva analytické nástroje, dva různé výsledky tržeb. Jak měří konverze Google Analytics a Facebook?
Startujeme nový našlapanější rekvalifikační kurz Specialista marketingu. Splňuje podmínky kvalifikačního standardu a navíc obsahuje 30 hodinový blok internetového marketingu. Lektorský tým se vrací v plné síle navíc posílený o novou krev.