Kurz Moderní marketing

Během dvou dnů kurzu marketingu vás naučíme efektivně plánovat, využívat a vyhodnocovat moderní formy marketingu. Zjistíte, jaké jsou možnosti online marketingu a Public Relations.
Na kurzu marketingu se naučíte vytvářet obsah, který vaše zákaníky zaujme a jak z něj vytěžit co nejvíce. Vše není jen o penězích, ale hlavně dobré myšlence a vědět, jak s ní pracovat. Vše začne přípravou marketingového plánu.

Kurz realizuji u vás ve firmě. Potřebujete se více zaměřit na konkrétní témata? Osnovu upravím podle potřeb.

marketingový plán
model see-think-do-care

internetový marketing
Instagram, Facebook, Google

public relations
blog, tisková zpráva

Kurz Moderní marketing je určený všem, kteří se zajímají o marketing a marketingové komunikace. Mezi našimi účastníky jsou často marketéři, majitelé firem, asistenkty, které s marketingem začínají, ale i ti, kteří se připravují na nové povolání nebo rozjíždějí něco nového a chtějí získat nové znalosti z oblasti marketingu. Připravili jsme pro Vás dvoudenní kurz marketingu, na kterém vás naučíme marketingově přemýšlet a vydělávat více.

Chcete začít rychle? Zkuste můj e-book Marketingová strategie na jednu A4!
Osnova

Program kurzu Moderní marketing

Dvoudenní kurz Moderní marketing je plný ukázek z praxe a konkrétních návodů.
Den 1
1.Jak správně sestavit marketingový plán a ušetřit tak spoustu času a zefektivnit celý marketing

2. Co všechno potřebuje dobrý marketér vědět, aby mohl připravit kvalitní kampaň:

  • Jak jednoduše a rychle na marketingovou strategii

  • Positioning produktu, jak rozpoznat zákazníka, jak určit klíčové hodnoty firmy, analýza konkurence, stanovené cílů

  • K čemu jsou KPI (klíčové ukazatele výkonnosti) a jak je využít prakticky

3. Marketingový model SEE-THINK-DO-CARE

4. Obsahová strategie

  • jak vymslet skvělý obsah, který prodává

  • jaký obsah funguje

  • popis produktů a služeb jako obrovská konkurenční výhoda

Online marketing:

5. SEO (optimalizace pro vyhledávače) a aktuální trendy v internetovém marketingu

  • Analýza klíčových slov a zjištění potřeb zákazníků

  • Optimalizace na na webu (On-page) - správné použití klíčových slov, obsah webu, meta tagy, prolinkování webu, použití url adres

  • Tvorba obsahu - content marketing

6. Blogy a jejich využití v marektingu

  • Tipy, ja napsat PR článek nebo zajímavý článek na blog

7. PPC reklama (Pay per click)

  • Podle čeho kampaně vyhodnocovat? Jak poznáte, zdali jsou úspěšné? Naučíte se porozumět zkratkám a reportům.

  • PPC kampaně v systému Gogle Ads

  • Důraz na efektivnost kampaně a minimální náklady.

  • Jak napsat dobrý inzerát.

  • Novinky a trendy

Den 2

8. E-mailový marketing - newsletter

  • Pro koho je vhodný, jak newsletter vytvořit, nastavit cíle a vyhodnotit.

9. Sociální sítě - jak určit, které sociální sítě jsou ty správné pro vaše podnikání a jak vystupovat na sociálních sítích

  • Marketingové využítí sociálních sítí: Facebook, Instagram

  • Jak vytvářet úspěšná videa (Reels)

  • Algoritmus sociálních sítít - jak vytvořit virální obsaj

  • Spolupráce s influencery

  • Jak využít Google Mapy

10. Monitoring internetu - zjistěte, jak se o vás mluví na internetu

  • Nejen o vás, ale i o konkurenci 

Public Relations:

11. Komunikace s médii 

  • Jak zaujmout média a dostat vaše články a zprávy a do médií

  • Síla médií - jak umí ovlivňovat naše názory

12. Jak má vypadat PR článek, který zaujme

  • Kde vzít inspiraci na témata a jak zjistit, co zákazníci chtějí číst

13. Tisková zpráva a jak ji správně napsat

  • Jak ji dostat až k novinářům

  • Organizace tikové konference + případová studie jak díky tiskové konferenci získáte v médiích prostor za miliony

14. Tvorba grafiky a videí v nástroji CANVA

  • Nemusíte být grafik, abyste si vytvořili skvělou grafiku na pár kliků

15. Základy Webové analytiky pomocí nástroje Google Analytics a Collabim

16. Co obnáší spolupráce s externí marketingovou agenturou

  • A jak vytěžit ze spolupráce maximum

Výborně, už jste jen kousek od realizace kurzu pro váš tým!

Mám zájem o kurz
Lektor

Lektorka kurzu: Mgr. Radka Husáková

"Jsem zakladatelka agentury Rh+ marketing. Marketingu se věnuji 18 let a připravuji PR a marketingové strategie. Vystupuji na odborných konferencích, proškolila jsem už 3000 spokojených zákazníků na kurzech. Jako první jsem na Moravě rozjela rekvalifikační marketingové kurzy s akreditací. Vystudovala Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně. "Dobrý marketing začíná u plánování. Bez něj to prostě nejde. Pak musí přijít myšlenka a know how, jak s ní pracovat. To vás na svých kurzech naučím."

Zaujal vás kurz? Objednejte si ho nyní.

Vyplňte prosím formulář a připravím vám cenovou nabídku.

Jméno E-mail O jaký kurz máte zájem? Co máte na srdci? Souhlasím se zásadami ochrany osobních údajů Odeslat

Co říkají o kurzu jeho absolventi

Kateřina Chalupová, Sportovně relaxační areál Hluboká nad Vltavou
"Jedním slovem PARÁDA :-) Jako pro čerstvého zaměstnance je pro mě vše nové. Na školení jsem byla úplně poprvé a maximálně mě to nadchlo. Základy z marketingu mám ze školy a propojení s praxí ze školení je maximálně báječné! Radko děkuji, jste velmi milá a chytrá – svůj obor znáte a umíte to lidsky předat. Na školení byla báječná atmosféra."
Michal Hlavina, BIBUS s.r.o.
"Mám pocit, že 2 dny kurzu mi daly daleko více než 3 roky školy. Děkuji za utřídění myšlenek. Teď už vím, jak marketing v naší firmě uchopit."
Michala Zemánková, PEON TSL s.r.o.
"Díky dvěma dnům školení jsem si utřídila vědomosti a doplnila je o důležité informace a tipy, na čem zapracovat. Mimo to jsem získala spoustu námětů a rad, jak se posunout dál, zviditelnit naši firmu a na čem novém zapracovat. Děkuji, školení bylo velmi přínosné."
Veronika Tesařová, RC Development s.r.o.
"Kurz byl pro mě velmi inspirativní, odnáším si spoustu myšlenek a nových nápadů. Ocenila jsem především příklady z praxe, kapitolu věnovanou PPC kampaním, SEO a Google analytics. Vše bylo přehledně vysvětleno. Určitě to nebyl můj poslední kurz."

Hledáte něco jiného nebo chcete připravit individuální kurz?

Vyplňte prosím formulář, popište svoji představu a dáme dohromady ideální kurz pro vás.

Jméno E-mail Zpráva Souhlasím se zásadami ochrany osobních údajů Odeslat