Lektor
Lektorem školení je František Husák, který má 25letou zkušenost z oblasti obchodu a vedení obchodních týmů ve společnostech například Mountfield a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Secar Bohemia a.s. nebo CISCO SYSTEMS (Czech Republic) s.r.o. "Obchod a prodej je lidská činnost, která spočívá ve snaze prodat zboží nebo službu za peníze - toto je oficiální definice tohoto povolání. Podle mě je obchodník šílenec, který se této definici snaží přiblížit. A já vám ukážu směr, kterým se vydat, abyste byli na této cestě úspěšní.” František Husák
Poznejte mě!Co se naučíte:
Zvládat námitky a reagovat na ně adekvátním způsobem. Naučíte se správně argumentovat, vést obchodní jednání, poradu a telefonní hovor. Dozvíte se o komunikačních stylech a jak je používat v praxi.
Pro koho je kurz argumentace:
Obchodní zástupce, manažery a majitele firem a všechny ty, kteří chtějí pochopit způsoby komunikace a argumentace v obchodním světě.
Program kurzu obchodní argumentace:
1. Typologie osobnosti dle komunikačních stylů
- Rozdělení osobnostních typů podle způsobů komunikace, jejich charakteristika a jak je rozpoznat
- Známé osobnosti a jejich způsob vyjadřování
- Trénink, jak rychle poznat, s kým máme tu “čest”
- Práce s hlasem a intonací, dramatické pauzy jako nedoceněná technika
2. Neverbální komunikace trošku jinak
- Maximum z prvního dojmu
- Co prozrazuji o své osobě zcela mimoděk
- Oční kontakt
- Jak soustředění a řeč těla ovlivňuje směr naší komunikace
3. Vedení obchodního jednání
- Jak se dobře připravit na obchodní jednání
- Vedení jednání a následný follow-up
4. Vedení porad
- Správná příprava a vedení porady
- Jak ji udělat efektivní a šetřit čas
5. Telefonní hovor
- Jak zaujmout během pár vteřin
- Důležité aspekty telefonního hovoru a správný timing
- Jak být stručný, věcný a dobře naladěný
6. Zvládání námitek
- Proč vznikají a co znamenají
- Jak reagovat na nejrůznější námitky (Např. Jak reagovat na námitky "Je to drahé", "Tento produkt nabízejí všichni", "V čem jste jiní", "Momentálně to nepotřebujeme", "Ještě si to rozmyslím", "Musím se o tom s někým poradit")
7. Úspěšná argumentace
- Jak úspěšně argumentovat a zvládat emoce během argumentace
- Způsoby argumentace, zvládání emocí
- Jak pracovat se zpětnou vazbou od zákazníka a získat jeho souhlas
Výhody školení:
- Malé skupinky 3 - 7 lidí
- Lektor s 20letou praxí
- Maximálně zaměřeno na konkrétní případy a přínos pro účastníky
- Moderní a příjemné zázemí
Cena zahrnuje:
- Tištěné materiály
- Oběd a občerstvení během dne
- Závěrečný certifikát