×

Kurz úspěšné argumentace a vyjednávání pro obchodní zástupce

Zpět na seznam kurzů

Lektor

František Husák
František Husák

Lektorem školení je František Husák, který má 25letou zkušenost z oblasti obchodu a vedení obchodních týmů ve společnostech například Mountfield a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Secar Bohemia a.s. nebo CISCO SYSTEMS (Czech Republic) s.r.o. "Obchod a prodej je lidská činnost, která spočívá ve snaze prodat zboží nebo službu za peníze - toto je oficiální definice tohoto povolání. Podle mě je obchodník šílenec, který se této definici snaží přiblížit. A já vám ukážu směr, kterým se vydat, abyste byli na této cestě úspěšní.” František Husák

Poznejte mě!

Co se naučíte:

Zvládat námitky a reagovat na ně adekvátním způsobem. Naučíte se správně argumentovat, vést obchodní jednání, poradu a telefonní hovor. Dozvíte se o komunikačních stylech a jak je používat v praxi.

Pro koho je kurz argumentace:

Obchodní zástupce, manažery  a majitele firem a všechny ty, kteří chtějí pochopit způsoby komunikace a argumentace v obchodním světě.

Program kurzu obchodní argumentace:

1. Typologie osobnosti dle komunikačních stylů

  • Rozdělení osobnostních typů podle způsobů komunikace, jejich charakteristika a jak je rozpoznat
  • Známé osobnosti a jejich způsob vyjadřování
  • Trénink, jak rychle poznat, s kým máme tu “čest”
  • Práce s hlasem a intonací, dramatické pauzy jako nedoceněná technika

2. Neverbální komunikace trošku jinak

  • Maximum z prvního dojmu
  • Co prozrazuji o své osobě zcela mimoděk
  • Oční kontakt
  • Jak soustředění a řeč těla ovlivňuje směr naší komunikace

3. Vedení obchodního jednání

  • Jak se dobře připravit na obchodní jednání
  • Vedení jednání a následný follow-up

4. Vedení porad

  • Správná příprava a vedení porady
  • Jak ji udělat efektivní a šetřit čas

5. Telefonní hovor

  • Jak zaujmout během pár vteřin
  • Důležité aspekty telefonního hovoru a správný timing
  • Jak být stručný, věcný a dobře naladěný

6. Zvládání námitek

  • Proč vznikají a co znamenají
  • Jak reagovat na nejrůznější námitky (Např. Jak reagovat na námitky "Je to drahé", "Tento produkt nabízejí všichni", "V čem jste jiní", "Momentálně to nepotřebujeme", "Ještě si to rozmyslím", "Musím se o tom s někým poradit")

7. Úspěšná argumentace

  • Jak úspěšně argumentovat a zvládat emoce během argumentace
  • Způsoby argumentace, zvládání emocí
  • Jak pracovat se zpětnou vazbou od zákazníka a získat jeho souhlas

Výhody školení:

  • Malé skupinky 3 - 7 lidí
  • Lektor s 20letou praxí
  • Maximálně zaměřeno na konkrétní případy a přínos pro účastníky
  • Moderní a příjemné zázemí

Cena zahrnuje:

  • Tištěné materiály
  • Oběd a občerstvení během dne
  • Závěrečný certifikát

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.