"Ráda bych poděkovala za výborné školení. Pan Karel Koupil je super lektor, už jsem byla u něj na druhém školení a byla jsem vždy spokojená. Minulý týden jsem se konečně dozvěděla detaily, týkající se GDPR a marketingu a už s tím ve firmě aktivně pracujeme. Děkuji moc ještě jednou a určitě se rádi některého z dalších školení já a nebo někdo z kolegů zúčastníme."
Lektor
Karel se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od roku 2003. Začínal jako externista pracující pro internetové agentury a koncové klienty, později profesionálně zpracovává webové aplikace, kampaně a řídí vývoj softwarových projektů pro významné zákazníky. Mezi klienty, kterým pomáhá patří např. Parfums.cz, Astratex a Heuréka. Přednáší pravidelně na odborných akcích. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.
Poznejte mě!O směrnici GDPR (General Data Protection Regulation), která od května 2018 ovlivní celý on-line světa mnoho lidí slyšelo. Jaké konkrétní dopady však GDPR bude mít na e-mail marketing nejen v Česku? Dokázali byste ochránit svá data a značku? GDPR stanovuje nová pravidla pro odesílatele a zahrnuje mnoho práv pro příjemce.
Co se účastník naučí na jednodenním školení
- jaké změny 25. květen 2018 přinese a jak se na to připravit
- co musí dodržet odesílatelé a jaká práva mají nově příjemci
- jak dělat e-mail marketing v souladu s GDPR
- jak je možné chránit svou značku pomocí DMARC
Osnova školení DGPR a e-mailing
1. Co to je GDPR. Koho se týká a od kdy platí
- Osobní údaje. Citlivé osobní údaje
- Správce vs. zpracovatel a jejich povinnosti.
- Zpracování osobních údajů
- Souhlas se zpracováním osobních údajů
- Práva subjektu osobních údajů
2. Příprava na GDPR z hlediska e-mail marketingu
- Změna přístupu ve využívání a práci s osobními údaji
- Stávající způsob získání souhlasu
- Revize databáze
- Obsahové náležitosti souhlasu
- Nastavení preferencí příjemce
3. E-mail marketing podle GDPR
- Jak správně získat souhlas
- Jaká data ukládat a zabezpečit
- Příklady obsahu souhlasů
- Double opt-in
- Odebrání souhlasu
- Výmaz. Zapomenutí v praxi e-mailingu
- Preferenční centrum
- Obsahové změny v šabloně e-mailu
4. Dříve získané souhlasy a co s nimi
- Jak poznám, že jsem získal souhlas v souladu s GDPR
- Kampaně na obnovení souhlasu
- Jak vhodně pročistit vaši databázi
5. Technické prostředky. Rady a tipy.
- Pseudoanonymizace
- Správné nastavení vztahu správce – zpracovatel
- Ukládání IP adres
- Privacy policy
- Seznam.cz po GDPR
- Další způsoby odhlašování u poskytované free emailů
- DMARC a ochrana vaší značky
6. Požadavky GDPR ve Vašem řešení prakticky
- Double opt-in proces
- Nastavení obsahu e-mailové šablony
- Kampaně na obnovení souhlasu
Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.
V ceně školení je oběd v restauraci, občerstvení během dne, tištěné materiály a závěrečný certifikát.