×

E-mailing (před a) po zahájení GDPR

Zpět na seznam kurzů

Lektor

Karel Koupil
Karel Koupil

Karel se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od roku 2003. Začínal jako externista pracující pro internetové agentury a koncové klienty, později profesionálně zpracovává webové aplikace, kampaně a řídí vývoj softwarových projektů pro významné zákazníky. Mezi klienty, kterým pomáhá patří např. Parfums.cz, Astratex a Heuréka. Přednáší pravidelně na odborných akcích. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.

Poznejte mě!

O směrnici GDPR (General Data Protection Regulation), která od května 2018 ovlivní celý on-line světa mnoho lidí slyšelo. Jaké konkrétní dopady však GDPR bude mít na e-mail marketing nejen v Česku? Dokázali byste ochránit svá data a značku? GDPR stanovuje nová pravidla pro odesílatele a zahrnuje mnoho práv pro příjemce. 

Co se účastník naučí na jednodenním školení

  • jaké změny 25. květen 2018 přinese a jak se na to připravit
  • co musí dodržet odesílatelé a jaká práva mají nově příjemci
  • jak dělat e-mail marketing v souladu s GDPR
  • jak je možné chránit svou značku pomocí DMARC

Osnova školení DGPR a e-mailing 

1. Co to je GDPR. Koho se týká a od kdy platí

  • Osobní údaje. Citlivé osobní údaje
  • Správce vs. zpracovatel a jejich povinnosti.
  • Zpracování osobních údajů
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů
  • Práva subjektu osobních údajů

2. Příprava na GDPR z hlediska e-mail marketingu

  • Změna přístupu ve využívání a práci s osobními údaji
  • Stávající způsob získání souhlasu
  • Revize databáze
  • Obsahové náležitosti souhlasu
  • Nastavení preferencí příjemce

3. E-mail marketing podle GDPR

  • Jak správně získat souhlas
  • Jaká data ukládat a zabezpečit
  • Příklady obsahu souhlasů
  • Double opt-in
  • Odebrání souhlasu
  • Výmaz. Zapomenutí v praxi e-mailingu
  • Preferenční centrum
  • Obsahové změny v šabloně e-mailu

4. Dříve získané souhlasy a co s nimi

  • Jak poznám, že jsem získal souhlas v souladu s GDPR
  • Kampaně na obnovení souhlasu
  • Jak vhodně pročistit vaši databázi

5. Technické prostředky. Rady a tipy.

  • Pseudoanonymizace
  • Správné nastavení vztahu správce – zpracovatel
  • Ukládání IP adres
  • Privacy policy
  • Seznam.cz po GDPR
  • Další způsoby odhlašování u poskytované free emailů
  • DMARC a ochrana vaší značky

6. Požadavky GDPR ve Vašem řešení prakticky

  • Double opt-in proces
  • Nastavení obsahu e-mailové šablony
  • Kampaně na obnovení souhlasu

Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %.

V ceně školení je oběd v restauraci, občerstvení během dne, tištěné materiály a závěrečný certifikát.

Petra Holubcová, System 4u a.s. říká:

"Ráda bych poděkovala za výborné školení. Pan Karel Koupil je super lektor, už jsem byla u něj na druhém školení a byla jsem vždy spokojená. Minulý týden jsem se konečně dozvěděla detaily, týkající se GDPR a marketingu a už s tím ve firmě aktivně pracujeme. Děkuji moc ještě jednou a určitě se rádi některého z dalších školení já a nebo někdo z kolegů zúčastníme."  

Více

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.