×

Radka Hošková povede workshop na Konferenci projektový management 2015

Společnost Rh+ marketing bude mít zastoupení na osmém ročníku Konference projektový management 2015, který se uskuteční 26. - 27. května. Radka Hošková povede interaktivní workshop Projektové řízení v Public Relations, který je do programu zařazený první den konference.

Účastníci workshopu se dozvědí, jak v kreativním odvětví, jako je PR, uplatňovat principy projektového managementu, jak řídit „nepředvídatelné“ situace, organizovat akce, sestavit plán a reagovat agilně. 

Konference projektový management je největší setkání odborníků na projektové řízení v České republice. Každoročně umožňuje střetnutí praxe projektových manažerů s teoretickými poznatky studentů. Konferenci tvoří odborný program, skládající se z přednášek a workshopů a společenského večeru, na kterém si můžou účastníci konference odpočinout a pobavit se. 

Radka v oblasti Public Relations působí již řadu let, proto její workshop bude o příkladech z praxe a získaných zkušenostech. 

Tým Rh+ marketing má na konferenci PM dokonce dvojí zastoupení. PR manažerkou konference je Ivana Válková.

 

Konference projektový management

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.