×

Google+ a Pinterest – Jak se to povedlo jiným

Nejlepší je učit se od profíků, o tom není žádných pochyb. Občas se sice na někoho jenom usměje štěstí, ale i tak je dobré tyto případy znát, poučit se a případně svoje štěstí na sociálních sítích trochu nakopnout. Pojďme se tedy na ně podívat.

2 miliony fanoušků pro H&M

H&M je módní firmou známou i v ČR. Pocházejí ze Švédska, ale působí celkem na 44 trzích. Využívají jak nástrojů klasické reklamy, tak rozvíjejí svoje vztahy se zákazníky taky prostřednictvím sociálních sítí. Není proto divu, že se jedná o jednu z prvních firem na G+.

V současnosti má společnost H&M přes 2 miliony fanoušků a nedosáhla toho žádnou složitou marketingovou kampaní. Jejich hlavní myšlenkou působení na G+ bylo zaměřit se na inspiraci. Poskytují svým followerům zajímavé fotky, videa a tipy, často zapojují také celebrity. Sledují své Ripples, aby věděli, kteří uživatelé a jak o nich na síti mluví. Díky tomu například odhalili své nejvýraznější influencery během kampaně kolekce spodního prádla Davida Backhama.

H&M na Google+

Především jsou ale aktivní a sdílejí své příspěvky každý den. Své příspěvky pečlivě vybírají, aby korespondovaly s jejich produkty. Dávají svým followerům pocit, že dostávají něco jedinečného, co by na jiných sítích nedostali – „předpremiéru“ jejich nové kolekce, fotky ze zákulisí módních přehlídek a soutěže. Určitě dobrý příklad toho, jak by se firma na G+ měla chovat.

Chcete se dozvědět více o vychytávkách na Google+? Přečtě si náš článek Velké plus pro Google+.

První pohádka pro Dariu Musk

Daria Musk je americká zpěvačka, která si z dětského snu zpívat pro celý svět dokázala díky G+ vybudovat silné světové publikum. Ano, už teď to zní jako pohádka. Jediné, co ale potřebovala, tak byla odvaha a nástroj Hangouts na G+.

Jednoho dne se rozhodla, že udělá online koncert a s velkou nervozitou vyvěsila pozvání k Hangoutu. Počínaje tímto koncertem, kterého se zúčastnilo jen pár lidí, se dopracovala až ke 2 miliónům z celého světa a k vydání živého koncertu na CD, které bylo poskládáno z Hangoutů.

A poučení? Nebojte se riskovat! I když na začátku bude jen pár lidí, nemusí to znamenat, že nejste dobří. Buďte upřímní a osobití a zůstávejte v kontaktu.

Snad už jsme vás přesvěčili o tom, že být na G+ plus se vyplatí. S naším návodem, si vytvoříte firemní profil na G+ během chvilky.

Petplan učí péči o domácí mazlíčky

Petplan je společností poskytující pojištění zvířat. Zajímá se ale také o zdraví domácích mazlíčků vůbec a o osvětu jejich majitelů. Díky profilu na Pinterestu může ukazovat zajímavé tipy, jak dopřávat čtyřnohým kamarádům to nejlepší a jak se o ně dobře starat, aby se předešlo nemocem nebo úrazům.

Petplan ukazuje to, co je na Pinterestu nejdůležitější – hezké fotky! Pejsci a kočičky vyfocené profesionálním fotografem, hrající si v listí nebo ve sněhu, to je silně emotivní záležitostí, která na uživatele nepochybně působí. Dodání zajímavých komentářů, které se navíc vážou ke zdraví našich miláčků nebo jejich výživě, určitě upoutá pozornost. Díky tomu se pro Petplan stal Pinterest druhou nejdůležitější sociální sítí (velmi těsně následuje Facebook), ze které přicházejí návštěvníci na jejich web.

Mějte tedy pěkné profesionální fotky, výstižně popište své piny, tvořte tematické nástěnky a především poskytujte zajímavé a relevantní informace!

Druhá pohádka pro Rod Works

Red works byla malou americkou firmou s doplňky a dekoracemi pro domácnost. Na Halloween ale blogerka Lindsay ukázala na svém internetovém blogu fotku toho, jak nadekorovala jeden ze stolků. Fotka tohoto stolku potom byla připevněna na nástěnku Pinterestu a pohádka mohla začít.

Rod Works na Pinterestu
Fotka se neustále přepichovala, až někdo v komentářích zmínil, že držák na rámečky s fotografiemi (který byl přímo nad stolkem) je k dostání v Rod Works. Tím se strhla lavina zájemců o zboží z tohoto obchodu a Rod Works musel reagovat zavedením nového e-shopu, aby tento malý místní podnik mohl vyhovět přáním četných zákazníků.

V současnosti je Rod Works na Pinterestu také a má přes tisíc followerů z celého světa. Ještě nemáte firemní profil na Pinterestu?

agentuře Rh+ marketing věříme, že i vám se díky našim tipům povede působit na sociálních sítích stejně skvěle. Nebo jste vítáni na našem novém bleskovém školení Marketing na Pinterestu, Google+ a LinkedIn.

Sledujte nás na Google+!

Zajímalo by vás, jak se vyvíjí nejen tyto dvě, ale ostatní velké sociální sítě, na kterých lidé dnes tráví čím dál víc času? Jestli rostou, nebo spíše stagnují? Přečtěte si náš článek Sociální sítě v záři reflektorů.

Zdroje

H&M dresses for success on Google+Google + Business 

Diara Musk hangs out with the world on Google+Google + Business

Petplan creates an engaging destination for pet loving parents. Pinterest 

Bourque, Andre. How Pinterest and a single blog post completely changed a company. VB/Entrepreneur

Rodworks: Unique Home Decor 

Související články

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.